حمله پهپادی به سفارت آمریکا در عراق

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 04:11
منابع خبری از حمله پهپادی به سفارت آمریکا در عراق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع امنیتی عراقی که خواست نامش فاش نشود، به شبکه الجزیره گفت که سفارت آمریکا در عراق هدف یک فروند پهپاد قرار گرفته است.

این مقام عراقی همچنین اعلام کرد که به دنبال این حمله پهپادی، سامانه دفاع هوایی در این سفارتخانه فعال شد.

شبکه الجزیره همچنین گزارش داد که پایگاه حمایت لجستیک سفارت آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد را با دو فروند پهپاد هدف قرار گرفته شد.

سفارت آمریکا در عراق در بیانیه ای اعلام کرد که در سایه خطرات امنیتی، اتباع آمریکایی به سفارت در بغداد و کنسولگری در اربیل در اقلیم کردستان مراجعه نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.