دریادار ایرانی: ناوگان رژیم سفاک آمریکا را هدف گرفتیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 23:56
فرمانده نیروی دریایی ارتش از حمله به ناوگان دریایی رژیم سفاک آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت‌وگو با خبر ۲۱ سیما با بیان اینکه در ماجرای تهاجم ناجوانمردانه به ناوکشن دنا، دو رژیم بی‌ریشه آمریکا و صهیونیست‌ها قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشتند، گفت: ناوشکن دنا ماموریت خود را زیر پرچم ولایت به پایان رسانده بود و تمرینی برای برقراری صلح در دریاها و اقیانوس‌ها داشت.

به گفته فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه از تهاجم دریادلان ارتش به ناوگان رژیم سفاک آمریکا با سامانه‌های موشکی قدرتمند بومی خبر داد و گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمن ذره‌ای به دریای عمان و به مرزهای محدوده عملیاتی شیران ایرانی هست، نزدیک شوند و آرزویشان را به گور خواهد برد.

امیر دریادار شهرام ایرانی تاکید کرد: در کنار نیروی دریایی سپاه دلاور، دشمنان را به قعر اقیانوس می‌بریم تا برای همیشه از صحنه روزگار حذف شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.