حزب‌الله: پس از پیروزی ما بر اسرائیل، دولت لبنان دو گزینه پیش‌رو دارد

افکار نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:56
نایب‌رئیس شورای سیاسی حزب‌الله تاکید کرد، وقتی مقاومت پیروز شود و در برابر دشمن شروط بهتری را تحمیل کند، دولت لبنان دو گزینه خواهد داشت.

 محمود قماطی، نایب‌رئیس شورای سیاسی حزب‌الله، از دولت لبنان انتقاد کرده و آن را به ناتوانی در دستیابی به هرگونه دستاوردی بدون تکیه بر مقاومت متهم کرد و عملکرد آن را «سست و در حالت تبانی» با رژیم صهیونیستی توصیف نمود.قماطی در گفت‌وگو با شبکه «الجدید» تأکید کرد: «وقتی مقاومت پیروز شود و در برابر دشمن شروط بهتری را تحمیل کند، دولت دو گزینه خواهد داشت: یا از مردم لبنان و از مقاومت عذرخواهی کرده و از تصمیمات خود عقب‌نشینی کند، یا با یک سونامی مردمی روبه‌رو شود که ممکن است به سقوط دولت و از دست رفتن مشروعیت آن منجر شود.»او همچنین افزود که پیروزی ایران که حتمی است، بر کل محور مقاومت تأثیر خواهد گذاشت و مسیر تحولات منطقه از فلسطین و غزه تا سوریه و لبنان با شروطی که ایران پس از پیروزی در جنگ جاری تحمیل خواهد کرد، مرتبط خواهد بود.در حالی که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان ادامه داشته و این رژیم به هیچ یک از بندهای توافق آتش‌بس که با ضمانت آمریکا و فرانسه برقرار شده بود، عمل نکرده است؛ ژوزف عون، رئیس جمهور و نواف السلام، نخست‌وزیر لبنان بر مذاکره با این رژیم اصرار ورزیده و در راستای جلب رضایت دشمن، بر خلع سلاح مقاومت پافشاری می‌ورزند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.