منابع خبری از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان آمریکایی در شرق عربستان سعودی و دوبی توسط چند پهپاد و موشک خبر میدهند. همچنین گزارشهایی مبنی بر وقوع آتشسوزی در منطقه صنعتی فجیره امارات پس از یک حمله پهپادی منتشر شده است.
به گزارش شمال نیوز، منابع خبری گزارش دادهاند که محل استقرار نظامیان آمریکایی در شرق عربستان سعودی هدف حمله قرار گرفته است.
در همین راستا، برخی منابع نیز خبر دادهاند که پایگاه آمریکا در دوبی با چند پهپاد و موشک هدف قرار گرفته و انفجارهایی در این پایگاه رخ داده است.
همچنین، شبکه «العالم» از وقوع آتشسوزی در منطقه صنعتی امیرنشین فجیره امارات پس از حمله پهپادی به این منطقه خبر داده است.
مقامات محلی فجیره نیز اعلام کردهاند که این حمله تلفات جانی در پی نداشته است.
تا بدین لحظه جزئیات دقیقی از میزان خسارتها یا تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده و هیچ گروهی مسئولیت آنها را بر عهده نگرفته است.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.