بیش از ۱۴ هزار نقطه در تهران هدف حملات صهیونیستی- آمریکایی قرار گرفته است

الف سه شنبه 26 اسفند 1404 - 03:30
شهردار تهران گفت: ۱۴ هزار نقطه در تهران هدف حملات صهیونیستی- آمریکایی قرار گرفته است که منجر به شهادت و مجروحیت مردم بی‌دفاع و غیرنظامی بسیاری شده است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین درباره تحولات اخیر و وضعیت پایتخت و کشور در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی توضیحاتی ارائه کرد.

وی به حملات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن تجاوزگر امروز تلاش می‌کند مراکز خدماتی، بیمارستان‌ها، شهرداری‌ها، بانک‌ها و زیرساخت‌های متصل به انرژی را هدف قرار دهد. با این حال اوضاع در تهران طبیعی است و تمام مراکز ارائه خدمات به صورت عادی در حال فعالیت هستند.

زاکانی با اشاره به اهمیت ایجاد امنیت برای شهروندان بیان کرد: همکاری دائمی میان نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و گروه‌های مردمی برای تضمین استقرار امنیت در تهران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: ۱۴ هزار نقطه در تهران هدف حملات صهیونیستی- آمریکایی قرار گرفته است که منجر به شهادت و مجروحیت مردم بی دفاع و غیرنظامی بسیاری شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.