ایرانی‌ها خشن هستند و اگر سلاح هسته‌ای داشتند، خاورمیانه را منفجر و ما را بمباران می‌کرد!

همشهری آنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:45
رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه مدعی شد اگر توافق هسته‌ای را لغو نمی‌کرد، ایران به سلاح هسته‌ای می‌رسید و به آمریکا حمله می‌کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه مدعی شد: «ایرانی‌ها خشن هستند و اگر سلاح هسته‌ای داشتند، از آن استفاده می‌کردند».

ترامپ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اگر من توافق احمقانه هسته‌ای را لغو نمی‌کردم، ایران سلاح هسته‌ای داشت و خاورمیانه را منفجر و ما را بمباران می‌کرد».

شبکه «الجزیره» به نقل از وی گزارش داد: «ایران نباید سلاح هسته‌ای داشته باشد و ما این اقدام نظامی را علیه آنها انجام داده‌ایم».رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: «اگر ما عملیات نظامی علیه ایران را آغاز نمی‌کردیم، یک جنگ هسته‌ای آغاز و به جنگ جهانی سوم تبدیل می‌شد».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.