روسیه حمله آمریکا و اسرائیل به ایران را خائنانه و بی‌دلیل خواند

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 23:22
وزارت خارجه روسیه با محکوم کردن حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، این اقدام را خائنانه و بی‌دلیل خواند و نسبت به گسترش ناامنی و تبعات اقتصادی جهانی آن هشدار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، آغازگر موج جدیدی از خشونت در منطقه خاورمیانه بوده است.

وزارت خارجه روسیه این حمله را خائنانه و بی‌دلیل توصیف کرد و نسبت به پیامدهای گسترده آن ابراز نگرانی نمود.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، تبعات اقتصادی این ماجراجویی آمریکا و اسرائیل در ایران، به طور فزاینده‌ای در سطح جهانی و فراتر از منطقه احساس خواهد شد.

روسیه همچنین آمادگی خود را برای کمک به دستیابی به یک راه‌حل پایدار و بلندمدت برای مناقشات در خاورمیانه اعلام کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.