شهادت چندین غیرنظامی در حمله به اداره برق تهران در میدان شهدا

مشرق نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 15:59
ساعاتی پیش و در پی حملات کور و وحشیانه رژیم صهیونیستی آمریکایی شرکت توزیع برق استان تهران هدف حملات دشمن قرار گرفت.

به گزارش مشرق، ساعتی قبل در حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی-آمریکایی محدوده میدان شهدا یک ساختمان از مجموعه ستادی اداره برق تهران مورد هدف قرار گرفت و چندین تن از کارمندان و مهندسان به شهادت رسیدند.

موج انفجار ناشی از حمله شیشه‌های ساختمان فروشگاه اتکا شهدا و فروشگاه‌ها و مغازه های آن محدوده را شکست و باعث جراحت تعدادی از مردم شد.

ترکش‌های حمله هوایی نیز باعث جراحت و شهادت چند نفر از مردم عادی و خسارت به وسایل نقلیه در خیابان‌های اطرف شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.