حمله جنگنده‌های اسرائیل به زیر ساخت‌های بیروت

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 08:41
ارتش اسرائیل از موج حملات تازه خود در جنوب لبنان خبر داد. همچنین رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز به جنوب لبنان، روستاهای حانین و کفرا را هدف حمله قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین، ارتش اسرائیل زیرساخت‌های حزب‌الله در بیروت را هدف قرار داد.

طبق گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، ارتش اسرائیل اعلام کرد که در حال انجام حملاتی علیه زیرساخت‌های متعلق به حزب‌الله در بیروت است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، ستون‌هایی از دود را نشان می‌دهند که از حومه جنوبی پایتخت لبنان (ضاحیه) به آسمان بلند شده است.

همچنین ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، گزارش داد: رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوز به جنوب لبنان، روستاهای حانین و کفرا را هدف حمله قرار دارد.در این موج از حملات، شهرکهای عیترون، شبریحا نیز در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفت. 

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: برای تقویت اقدامات هجومی علیه لبنان، از طریق تیپ های و لشکرهای نظامی بیشتر تلاش خواهیم کرد.

ساعاتی پیش وزارت بهداشت لبنان بامداد دوشنبه اعلام کرد که حمله اسرائیل به مناطقی از جنوب لبنان، ۱۰ شهید برجای گذاشت.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.