هشدار نیروهای مسلح ایران به ساکنان این مناطق در دوبی و دوحه/ هر چه سریعتر این مکان را ترک کنید

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 06:37
نیروهای مسلح ایران با مشخص کردن مناطقی در دوبی و دوحه از ساکنان و افراد حاضر در این مناطق خواست هرچه سریع‌تر از این مناطق فاصله بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای به شهروندان و افراد مقیم در مناطق مشخص‌شده ( در اطلاعیه) در شهرهای دبی و دوحه اعلام کرد: به دلیل مخفی شدن افسران و سربازان ارتش ایالات متحده آمریکا در این مناطق، این نقاط ممکن است در ساعات آینده مورد حمله قرار گیرند.

بنابر روایت فارس، نیروهای مسلح کشورمان از ساکنان و افراد حاضر در این مناطق خواست هرچه سریع‌تر از این مناطق فاصله بگیرند.

همچنین در پیام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خطاب به مردم و ساکنان دوبی و دوحه آمده است: علیرغم هشدارهای نیروهای مسلح ایران، حاکمان شما به تروریست‌های آمریکایی پناه داده و اجازه داده‌اند از خاک شما برای حمله به ایران استفاده شود.

هشدار نیروهای مسلح ایران به ساکنان این مناطق در دوبی و دوحه/ هر چه سریعتر این مکان را ترک کنید

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.