گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و تایلند

افکار نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 23:59
وزیر امور خارجه تایلند امروز در گفت‌وگوی تلفنی با عراقچی با ابراز نگرانی از پیامدهای ناشی از تداوم جنگ در منطقه ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر صلح و ثبات در منطقه برقرار شود.

سیهاساک پوانکتکائو وزیر امور خارجه تایلند امروز (یکشنبه) ۲۴ اسفندماه در تماس تلفنی با سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه، در خصوص تحولات منطقه گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه تایلند با تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، برای رهبر جدید کشور آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه تایلند با ابراز نگرانی از پیامدهای ناشی از تداوم جنگ در منطقه ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر صلح و ثبات در منطقه برقرار شود.

وزیر امور خارجه ایران با تشریح جنایات ارتکابی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران در طی ۱۶ روز تجاوز نظامی آنها علیه کشور، از جمله حمله به دبستان میناب، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی، تصریح کرد: وضعیت کنونی نتیجه اقدام جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در تحمیل جنگی ظالمانه بر ایران و منطقه است، و جمهوری اسلامی ایران مصمم به دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی کشور در برای حملات وحشیانه متجاوزان است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.