پاپ خواستار برقراری آتش‌بس در منطقه شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:43
رهبر کاتولیک‌ های جهان بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی، خواستار پایان دادن به این تجاوز علیه ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، پاپ لئون چهاردهم رهبر کاتولیک‌ های جهان امروز یکشنبه بدون محکوم کردن تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران تنها اعلام کرد که خواستار برقراری آتش‌بس است.

رهبر کاتولیک‌ های جهان بدون نام بردن از آمریکا یا رژیم صهیونیستی، به حمله موشکی به مدرسه ابتدایی شجره طیبه در میناب اشاره کرد و روزنامه رسمی این نهاد تصویری هوایی از گورهای جمعی کودکان قربانی را با عنوان «چهره‌های جنگ» منتشر کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.