دردسرهای بحران سوخت برای دولت استرالیا

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 21:12
با افزایش قیمت سوخت به دنبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، کانبرا اکنون مجبور شده است تا بخشی از ذخایر اضطراری بنزین و گازوئیل این کشور را آزاد کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، کانبرا پس از افزایش قیمت سوخت که به دنبال تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران روی داد، اکنون به دلیل افزایش بهای سوخت مجبور به آزادسازی بخشی از ذخایر اضطراری بنزین و گازوئیل این کشور شده است.

بر اساس اعلام این رسانه، دولت استرالیا به شرکت‌ های وارد کننده و پالایشگاه‌ ها اجازه داد تا بخشی از ذخایر ضروری خود را وارد بازار کنند. بر این اساس، حدود یک‌ پنجم ذخایر بنزین و گازوئیل این کشور به ناچار آزاد خواهد شد.

کریس بوون وزیر انرژی استرالیا اذعان کرد که عرضه سوخت ممکن است در صورت تداوم شرایط کنونی با مشکلاتی مواجه شود.

گزارش‌ ها نشان می‌ دهند که افزایش نگرانی در بازار انرژی موجب رشد تقاضا برای دریافت سوخت در سراسر استرالیا شده و در برخی مناطق دسترسی به بنزین و گازوئیل با مشکلات متعددی مواجه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.