سی‌ان‌ان از حمله به سفارت آمریکا در بغداد با ۲ پهپاد خبر داد

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 21:03
سی‌ ان‌ ان اعلام کرد که سفارت آمریکا در بغداد با ۲ پهپاد هدف قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی سی‌ ان‌ ان در خبری کوتاه به نقل از یک منبع امنیتی هم اکنون اعلام کرد که سفارت آمریکا در بغداد هدف ۲ پهپاد قرار گرفت.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز نیز به نقل از منابع امنیتی گزارش داد: کنسولگری امارات در اربیل با یک پهپاد تهاجمی مورد حمله واقع شد.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این ارتباط رسانه ای نشده است.

این در حالیست که الجزیره صبح امروز اعلام کرده بود که آژیرهای خطر در سفارت آمریکا در بغداد به صدا درآمدند.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن بود که سفارت آمریکا در منطقه الخضرا واقع در بغداد مورد حمله پهپادی قرار گرفته و ستونی از دود از داخل این سفارتخانه به هوا برخاسته است.

منابع عراقی اعلام کرده بودند که رادار سفارت آمریکا در بغداد مورد هدف یک پهپاد انتحاری قرار گرفته و آسیب دیده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.