تلگراف: وزیر جنگ لاف‌زنِ آمریکا شاید قربانی جنگ شود/ مواضع او شرم‌آور است

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 14:15
روزنامه انگلیسی تلگراف گزارش داد، ممکن است که وزیر جنگ دولت دونالد ترامپ اولین قربانی سیاسی جنگ آمریکا با ایران باشد.

به گزارش خبرآنلاین، تلگراف در گزارش خود مواضع و عملکرد وزیر دفاع آمریکا پیت هگست را در جنگ ایران، «شرم‌آور» خوانده است. 

طبق گزارش فارس، بندیکت اسمیت خبرنگار مستقر در واشنگتن دی سی روزنامه تلگراف نوشت: «برخی از افراد آگاه معتقدند که دونالد ترامپ ممکن است از وزیر دفاع خود پیت هگست، به عنوان یک «سپر انسانی» سیاسی در طول جنگ ایران استفاده کند.

به روایت تلگراف، هگست در این جنگ «تهاجمی‌ترین موضع عمومی» از سوی مقامات آمریکایی را اتخاذ کرده، در مصاحبه‌ها ظاهر می‌شود، درباره شکست دشمن لاف می‌زند و بارها گفته که جنگ "تازه شروع شده است».

طبق این گزارش، ترامپ اما در طول جنگ علیه ایران «گاهی اوقات لحنی معتدل‌تر یا متناقض‌تر داشته و گفته است که این درگیری می‌تواند به زودی پایان یابد.»

تلگراف نوشت: «مقامات سابق می‌گویند که این تضاد می‌تواند عمدی باشد: اگر نفرت از جنگ بالا بیگرد یا جنگ به خوبی پیش نرود، هگست انتقادات را جذب می‌کند و از نظر سیاسی از ترامپ محافظت می‌کند.»

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.