سخنگوی وزارت دفاع: استفاده از سلاح‌های ارتقایافته را بیشتر می‌کنیم

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 13:23
سخنگوی وزارت دفاع تأکید کرد: در این جنگ هر چقدر جلوتر برویم استفاده از سلاح‌های ارتقایافته به‌ویژه انواع موشک‌ها با قدرت تخریبی بیشتر، مانورپذیری بالاتر و دقت و نقطه زنی بیشتر خواهد شد.

به گزارش فارس، سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم تشییع پیکر دریاسالار شهید شمخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اقتداء به فرمانده معظم کل قوا، دشمن را تا انتقام سخت‌تر و ریشه‌کنی تهدیدات و تکمیل زنجیره‌های شکست تعقیب خواهیم کرد و ادامه عملیات‌ها را در جهت تکمیل زنجیره شکست‌های دشمن شاهد خواهیم بود.

وی افزود: هر چقدر جلوتر برویم استفاده از سلاح‌های ارتقا یافته در حوزه‌های گوناگون به ویژه موشک‌های بالستیک و انواع موشک‌ها با قدرت تخریبی بیشتر، قدرت مانور پذیری بالاتر و قدرت دقت و نقطه‌زنی بیشتر خواهد شد.

سخنگوی وزارت دفاع گفت: طبق یک برنامه و تدبیر هوشمندانه، نیروهای مسلح به موازاتِ قرار گرفتن دشمن در بن‌بست و سراشیبی که روند آن را شاهد هستیم، شدت و تداوم عملیات‌ها را تقویت خواهند کرد و این موازنه قدرت به نفع رزمندگان با شگفتانه‌های جدید و به کارگیری سلاح‌های قدرتمندتر توسط نیروهای مسلح ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.