سفارت ایران ادامه داد: این تجاوزات در شرایط بی عملی و بی توجهی کامل اروپا به نقضی اصول بنیادین حقوق بین الملل و حقوق بشردوستانه بین المللی از سوی متجاوزان اتفاق افتاد.
در این بیانیه آمده است: در حالیکه ایران در دفاع از حاکمیت، تمامیت ارضی و شهروندان غیرنظامی مصمم است و شاهد حملات روزانه به مناطق مسکونی، زیرساختهای شهری و کشتار غیرنظامیان در ایران هستیم، مایه شرمساری است که رهبران اروپایی همچنان چشم خود را بر این اقدامات غیر قانونی، نامشروع و جنایتکارانه بسته و به دلیل تلاطم در بازارهای جهانی آشتفته شده و ریاکارانه ایران را مورد سرزنش قرار میدهند.
سفارت ایران در پایان تاکید کرد: تاریخ بی رحمانه شما را مورد قضاوت قرار خواهد داد.











