حمله به سفارت آمریکا در بغداد

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 09:02
بامداد امروز سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله قرار گرفت .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به‌دنبال انهدام سامانۀ پدافندی سفارت آمریکا، نیروهای امنیتی عراق ورودی‌ها و خروجی‌های منطقۀ سبز بغداد را بستند

 

تصویر هوایی از محل استقرار آتش‌بار و رادار سامانه پدافندی سفارت آمریکا در بغداد که ساعتی پیش مهندم شد
یک منبع امنیتی عراقی به الجزیره گفت: حمله به سفارت آمریکا در بغداد باعث تخریب سامانه پدافند هوایی آن شد.
المیادین: بلند شدن ستون‌های دود از سفارت آمریکا در بغداد همچنان ادامه دارد.

به‌دنبال انهدام سامانۀ پدافندی سفارت آمریکا، نیروهای امنیتی عراق ورودی‌ها و خروجی‌های منطقۀ سبز بغداد را بستند
منطقۀ سبز میزبان سفارت اشغالگران آمریکایی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.