حمل‌ونقل عمومی تهران تا پایان جنگ رایگان شد

دیجیاتو جمعه 22 اسفند 1404 - 19:04
فعال بودن اتوبوس‌های تندرو به صورت ۲۴ ساعته The post حمل‌ونقل عمومی تهران تا پایان جنگ رایگان شد appeared first on دیجیاتو.

استفاده از اتوبوس‌های تندرو و مترو در پایتخت، تا زمان به پایان رسیدن جنگ رایگان شد.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر اتوبوس‌های تندرو به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در خدمت شهروندان هستند و خدمات مشابهی در مترو تهران نیز برقرار است.

او ادامه داد: خطوط پنجگانه مترو به صورت تمام‌وقت و طبق روال گذشته تا پاسی از شب فعال هستند.

او همچنین در پایان تاکید کرد تا زمانی که خطر نظامی متوجه کشور است، ارائه این خدمات رایگان است.

یاد‌آور می‌شود که روز گذشته استاندار تهران اعلام کرده بود که خدمات مترو تا نیمه‌شب تمدید شده و شبکه اتوبوسرانی و سایر ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز به‌صورت رایگان هستند. با این حال با توجه به صحبت‌های جدید این طرح تا زمان پایان جنگ ادامه دارد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.