فایننشال تایمز: ذخایر تسلیحاتی آمریکا به سرعت در حال مصرف است

مشرق نیوز جمعه 22 اسفند 1404 - 15:45
منابع آگاه از مصرف سریع ذخایر تسلیحاتی و موشکی آمریکا طی روزهای گذشته در جنگ با ایران خبر دادند.

به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که آمریکا از ابتدای تجاوز به ایران تاکنون ذخایر موشک های تاماهاک را که برای چند سال کافی بود استفاده کرده است.

این منابع اضافه کردند، مصرف سریع این ذخایر تسلیحاتی شامل موشک های دور برد تاماهاک پیشرفته می شود.

آنها تاکید کردند: نیروی دریایی آمریکا پیامدهای این مسئله را طی سال های آتی احساس خواهد کرد.

پیشتر نیز روزنامه واشنگتن پست به نقل از مسئولان آمریکایی گزارش داد، ارتش این کشور مهمات خود را به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار طی ۲ روز نخست جنگ علیه ایران مصرف کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، پنتاگون دست به دامن موشک های پاتریوت در منطقه اقیانوس های هند و آرام شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.