هواپیمای سوخت رسان آمریکایی سقوط کرده، حامل شش نظامی بود

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 06:42
یک مقام نظامی آمریکا اعلام کرد هواپیمای سوخت رسان آمریکایی که در غرب عراق سقوط کرد، حامل شش نظامی بود.

هواپیمای سوخت رسان آمریکایی سقوط کرده، حامل شش نظامی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در همین حال، شبکه خبری سی بی اس گزارش داده آمریکا با یک پرواز در روز پنجشنبه دست کم ۱۹ نظامی مجروح خود را به خارج از منطقه جنگ در غرب آسیا منتقل کرده است. بنا بر گزارشها، این هواپیما پس از پرواز از عربستان سعودی و توقف در عمان به یک پایگاه آمریکایی در آلمان، نزدیک یک بیمارستان نظامی فرود آمد.

وزارت جنگ آمریکا پس از اعتراف به کشته شدن دست کم ۶ نظامی خود در کویت، ده‌ها تن از نیرو‌های نظامی را که در حمله به تأسیسات نظامی آمریکا در کویت مجروح شده بودند را نیز تخلیه کرد. پنتاگون اعلام کرده این افراد برای رسیدگی به مشکلاتی مانند از دست دادن حافظه، ضربه مغزی و آسیب‌های روانی به یک مرکز پزشکی در آلمان منتقل شدند. دیروز، رویترز به نقل از دو منبع اگاه اعلام کرد در ده روز اول جنگ، حدود ۱۵۰ نظامی آمریکایی زخمی شده‌اند. اخبار قطره چکانی درباره تلفات آمریکایی‌ها در جنگ علیه ایران در حالی منتشر می‌شود که مخالفت‌ها در جامعه آمریکا با ماجراجویی‌های نظامی ترامپ در غرب آسیا افزایش یافته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.