وزیر امور خارجه ضمن یادآوری برخی پیشنهادات ایران به آمریکا در مذاکرات، دلیل کنار گذاشته شدن آنها را عدم درک مذاکرهکنندگان آمریکایی از جزئیات فنی اعلام کرد.
به گزارش مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود و در واکنش به ادعاهای مقامات و به ویژه رئیس جمهور آمریکا درباره افزایش بهای انرژی درپی جنگ با ایران، با تاکید بر این مهم که دانش باید مبتنی بر واقعیات باشد، مواردی را یادآور شد.
وی نوشت: «مورد اول؛ پیشنهاد ایران برای تضمین عدم دستیابی به سلاح هستهای کنار گذاشته شد، زیرا مذاکرهکنندگان آمریکایی جزئیات فنی آن را درک نمیکردند. مورد دوم؛ افزایش قیمت نفت و تعرفهها آمریکاییها را «پولدار» نمیکند. آنها فقط شرکتهای بزرگ را فربهتر میکنند و خانوارها را نابود!»
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.