نفتکش آمریکا در خلیج فارس آسیب دید؛ سپاه: به اخطار توجه نکرد

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:01
روابط عمومی سپاه از اصابت یک پرتابه به نفتکش آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

نفتکش آمریکا در خلیج فارس آسیب دید؛ سپاه: به اخطار توجه نکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سپاه پاسداران اعلام کرده کشتی safe sia را سحرگاه امروز هدف قرار داده؛ این نفتکش با مالکیت امریکا و با پرچم جزایر مارشال در شمال خلیج فارس، حرکت می‌کرده است.

بر اساس اطلاعیه سپاه، این شناور یکی از «دارایی‌های ارتش تروریست آمریکا» به شمار می‌رفت که به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه توجه نکرده است.
 
سپاه پاسداران هشدار داده «ناامنی در خلیج فارس و تنگه هرمز نتیجه تجاوز ظالمانه امریکا در منطقه است».
 
این نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده شناورها برای حفظ ایمنی و امنیت در خلیج فارس و تنگه هرمز، باید بر اساس قوانین و مقرراتی که ایران اعلام می‌کند، عمل کنند تا «از اصابت پرتابه‌های سرگردان ایمن بمانند.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.