عراقچی: انتقام حمله به زیرساخت‌های ملی را می‌گیریم

شمال نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 09:34
وزیر امور خارجه در پیامی با بیان اینکه زیرساخت‌های ملی ایران هدف حمله قرار گرفته‌اند، اعلام کرد: انتقام حمله به زیرساخت‌های ملی را می‌گیریم.
عراقچی: انتقام حمله به زیرساخت‌های ملی را می‌گیریم

به گزارش شمال نیوز، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در واکنش به هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های ملی کشورمان در فضای مجازی نوشت: «زیرساخت‌های ملی ایران هدف حمله قرار گرفته‌اند. این بار یکی از شعب قدیمی‌ترین بانک کشور ما در حالی بمباران شد که مملو از کارمندان بود؛ کارمندانی که تلاش می‌کردند پیش از فرا رسیدن نوروز، اطمینان حاصل کنند که مردم ایران سفره‌هایشان پررونق باشد.

 

نیروهای مسلح قدرتمند ما قطعاً انتقام این جنایت را خواهند گرفت».


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.