سپاه: متجاوزان آمریکایی و شرکایش حق عبور از تنگه هرمز را ندارند

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:56
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: آمریکا و رفقایش حق عبور از تنگه هرمز را ندارند.

سپاه: متجاوزان آمریکایی و شرکایش حق عبور از تنگه هرمز را ندارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی سپاه کشتی expres room با مالکیت رژیم صهیونیستی و با پرچم لیبریا صبح امروز پس از بی توجهی به اخطارهای نیروی دریایی سپاه پاسداران مورد اصابت پرتابه های ایرانی قرار گرفت و در جای خود متوقف شد. 

کشتی کانتینربر mayuree naree نیز ساعاتی پیش پس از بی توجهی به هشدار باش ها و اخطارهای نیروی دریایی سپاه پاسداران و اصرار غیرقانونی برای عبور از تنگه هرمز مورد نواخت آتش رزمندگان ایرانی قرار گرفت.

«تنگه هرمز» بدون تردید و لحظه ای غفلت تحت مدیریت هوشمند نیروهای شجاع دریایی سپاه پاسداران قرار دارد. متجاوزان آمریکایی و شرکایش حق عبور ندارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.