وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از مجروحان حمله اخیر دشمن به یکی از مراکز ارتباطی کشور عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید ستار هاشمی با حضور در یکی از مراکز درمانی پایتخت، ضمن عیادت از مجروحان مجموعه ارتباطات کشور، از نزدیک در جریان وضعیت و روند درمانی آنها قرار گرفت.
وی در این دیدار، با پزشکان و کادر درمان بیمارستان و همراهان مجروحان گفتوگو و دستورات لازم برای تسریع در روند درمان و بهبودی آنان را صادر کرد.
هفته گذشته در پی حمله دشمن آمریکایی ـ صهیونی به یکی از مراکز ارتباطی در آبعلی، علی بایرامپور به شهادت رسید و تعدادی از کارکنان این مجموعه مجروح شدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.