انتقاد شدید اسپانیا از صدراعظم آلمان بر سر ایران

عصر ایران چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 03:31
معاون نخست‌وزیر اسپانیا در سخنانی مرتس را متهم کرد که مانند «نوکر» دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رفتار می‌کند

«یولاندا دیاز» معاون وزیر خارجه اسپانیا روز سه‌شنبه «فریدریش مرتس» صدراعظم آلمان را به دلیل سکوتش در برابر ستیزه‌جویی‌های کاخ سفید علیه مادرید به دلیل مواضعش در برابر ایران به باد انتقاد گرفت.

به گزارش ایسنا، معاون نخست‌وزیر اسپانیا در سخنانی مرتس را متهم کرد که مانند «نوکر» دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رفتار می‌کند و سکوت او را در حالی که ترامپ در کاخ سفید به اسپانیا حمله می‌کرد، به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: «چیزی که اروپا امروز به آن نیاز دارد رهبری است، نه نوکرانی که به ترامپ ادای احترام می‌کنند.»

«پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا با شعار «نه به جنگ» اجازه استفاده آمریکا از خاک اسپانیا علیه ایران را نداده بود و رئیس جمهور آمریکا در پاسخ تهدید کرد که تمامی تجارت خود با اسپانیا را قطع خواهد کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.