بررسیهای دیجیاتو نشان میدهد چند ساعتی است که مشتریان بانک ملی و سپه امکان دسترسی به هیچ یک از خدمات آنلاین و آفلاین این بانک را ندارند.
سایت بانک ملی، سامانه بام و سایت بانک سپه از دسترس خارج شدهاند. همچنین امکان خرید حضوری و آنلاین با کارت این دو بانک وجود ندارد. در صورت خرید اینترنتی و وارد کردن اطلاعات کارت، هنگام پرداخت از درگاههای مختلف با پیغام «خطا در تراکنش، پاسخی از سمت بانک صادرکننده کارت دریافت نشد» روبه رو میشویم.

حتی درگاه پرداخت سداد که متعلق به بانک ملی است نیز از دسترس خارج شده و باز نمیشود.
هنوز این دو بانک توضیحی درباره اختلال پیش آمده ارائه نکرده است. پیامرسان بله متعلق به بانک مرکزی همچنان در دسترس است و با وجود بروز شدن کانال اطلاعرسانی بانک ملی در بله، توضیحی در این باره ارائه نشده.