مرگ افسر آمریکایی در کویت

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:26
در حالی که آمریکا سعی در پنهان کردن جزئیات مرگ پرسنلش در کویت دارد، مقامات صرفا علت مرگ سورفلی دیویس را حادثه پزشکی اعلام کردند.

براساس گزارش رسانه آمریکایی، یک افسر پلیس نیویورک که به همراه گارد ملی ارتش ایالات متحده به کویت اعزام شده بود، روز جمعه پس از گذراندن یک دوره بیماری جان خود را از دست داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از العالم، این افسر، «سورفلی دیویس» به عنوان عضوی که جان خود را از دست داده، شناسایی شده است. پیش از این هم شش سرباز آمریکایی در کویت کشته شدند.

در حالی که آمریکا سعی در پنهان کردن جزئیات مرگ پرسنلش در کویت دارد، مقامات صرفا علت مرگ سورفلی دیویس را حادثه پزشکی اعلام کردند.

روز گذشته جسد شش سرباز آمریکایی کشته شده در کویت که در عملیات علیه ایران نقش داشتند، مورد استقبال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت. همچنین پیشتر سه جنگنده آمریکایی در کویت سرنگون شدند.

در همین حال، پیش از این، علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران خطاب به آمریکایی‌ها که در تلاش هستند تا آمار کشته‌های خود را کمتر نشان دهند، گفت: «(آنها) دروغ می‌گویند پنج شش نفر کشته داشتند! هر از گاهی می‌گویند بیست نفر در تصادفی کشته شدند. حتی شنیدم در برخی از مناطق و کشورها سربازانشان هم اسیر شدند.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.