آکسیوس فاش کرد / توطئه جدید آمریکا برای دزدیدن اورانیوم ایران

رکنا یکشنبه 17 اسفند 1404 - 09:55
رکنا:وبگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه از گفت‌و‌گو‌های میان آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اعزام نیرو‌های ویژه به خاک ایران با هدف تصاحب ذخایر اورانیوم ایران خبر داد.
آکسیوس فاش کرد / توطئه جدید آمریکا برای دزدیدن اورانیوم ایران

به گزارش رکنا، وبگاه آکسیوس به نقل از منابع آگاه از گفت‌وگوهای میان آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اعزام نیروهای ویژه به خاک ایران با هدف تصاحب ذخایر اورانیوم ایران خبر داد.

آکسیوس در گزارش خود نوشت که واشنگتن برای تصاحب ذخایر اورانیوم ایران نیاز با استقرار نیروهای آمریکایی یا اسرائیلی در خاک ایران دارد تا بتوانند به تأسیسات هسته‌ای مستحکم و عمیقا در دل کوهها نفوذ کنند.

 

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.