کشته شدن افسر پلیس آمریکا در کویت

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 08:30
براساس گزارش رسانه آمریکایی، یک افسر پلیس نیویورک که به همراه گارد ملی ارتش ایالات متحده به کویت اعزام شده بود، روز جمعه پس از گذراندن یک دوره بیماری جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین، این افسر، «سورفلی دیویس» به عنوان عضوی که جان خود را از دست داده، شناسایی شده است. پیش از این هم شش سرباز آمریکایی در کویت کشته شدند.

بنا بر گزارش ایسنا، در حالی که آمریکا سعی در پنهان کردن جزئیات مرگ پرسنلش در کویت دارد، مقامات صرفا علت مرگ سورفلی دیویس را حادثه پزشکی اعلام کردند.

روز گذشته جسد شش سرباز آمریکایی کشته شده در کویت که در عملیات علیه ایران نقش داشتند، مورد استقبال دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت. همچنین پیشتر سه جنگنده آمریکایی در کویت سرنگون شدند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.