مرگ افسر آمریکایی در کویت

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 07:46
پلیس نیویورک ادعا کرده که دلیل مرگ، سورفلی دیویس، افسر پلیس نیویورک «حادثۀ پزشکی» بوده‌ است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ان بی سی نیوز، اداره پلیس نیویورک شنبه شب به وقت محلی اعلام کرد که یکی از افسران خود را که در قالب ماموریتی مرتبط با تجاوز به ایران موسوم به «عملیات خشم حماسی» در کویت مستقر بود را بر اثر یک عارضه پزشکی نامشخص از دست داده است.

پلیس نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد که این افسر «سورفلی دیویوس» (Sorffly Davius) نام دارد که از سال ۲۰۱۴ به این اداره پیوسته بود. او همچنین به عنوان سرگرد در لشکر ۴۲ پیاده‌نظام گارد ملی ارتش آمریکا خدمت می‌کرد.

اداره پلیس نیویورک در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز و همیشه خانواده او را در افکار و دعاهای خود داریم. هرگز فداکاری افسر دیویوس را فراموش نخواهیم کرد و یاد او گرامی باد.»

زهران ممدانی شهردار نیویورک و جسیکا اس. تیش کمیسر پلیس نیز در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که این افسر روز جمعه جان خود را از دست داده است.

کتی هوچول فرماندار ایالت نیویورک هم اعلام کرد که این خبر او را عمیقاً متأثر کرده و افزود که با همسر این افسر در تماس بوده است.

پیش از این، فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی موسوم به سنتکام و پنتاگون، کشته شدن ۶ نظامی آمریکا را در پی تجاوز به ایران اعلام کرده بودند.

هلاکت افسر آمریکایی در کویت

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.