به گزارش مشرق، علی ابونعمه، روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی فلسطینی مقیم آمریکا در توئیتر نوشت:
جدیدترین تحلیل من:
آیا آمریکا و اسرائیل ایران را دستکم گرفتهاند؟
واشنگتن و تلآویو جنگی را آغاز کردند با این انتظار که ایران فروبپاشد.
اما استراتژی که آنها انتخاب کردهاند ممکن است دقیقا همان چیزی را تسریع کند که بیش از همه از آن میترسند: پایان سلطه نظامی آمریکا در منطقه.

*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.











