روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان با هماهنگیهای صورتگرفته خانوادههای کارکنان سفارت ایران در این کشور به همراه معلمان و دانشاموزان مدرسه ایرانی، و جمعی از ایرانیان مقیم لبنان موقتا بیروت را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: با توجه به شرایط امنیتی حاکم بر لبنان در نتیجه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور، و به منظور حفظ امنیت و ایمنی هموطنان مقیم لبنان، با هماهنگیهای صورتگرفته خانوادههای کارکنان سفارت ایران در این کشور به همراه معلمان و دانشاموزان مدرسه ایرانی، و جمعی از ایرانیان مقیم لبنان موقتا بیروت را ترک کردند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه تصریح کرده است سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به فعالیت عادی خود ادامه داده و خدمات کنسولی نیز به ایرانیان مقیم کمافیالسابق ادامه خواهد یافت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.