ادعای شرمین نروانی درباره نابودی نیمی از سامانه‌های تاد آمریکا توسط ایران

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 16:47
ادعای شرمین نروانی: ایران نیمی از سامانه‌های تاد آمریکا را منهدم کرده است.

به گزارش مشرق، شرمین نروانی، تحلیلگر مسائل خاورمیانه، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا در مجموع تنها ۸ سامانه پدافندی «تاد» در جهان دارد که ۴ مورد از آن‌ها در پایگاه‌های منطقه‌ای هدف حملات ایران قرار گرفته‌اند.

به گفته او، ارزش هر باتری این سامانه‌ها حدود یک میلیارد دلار است و از کار افتادن چند مورد از آن‌ها می‌تواند ضربه قابل توجهی برای پدافند آمریکا باشد.

ادعای شرمین نروانی درباره نابودی نیمی از سامانه‌های تاد آمریکا توسط ایران

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.