سفارت روسیه در افغانستان تجاوز آمریکا صهیونی به ایران را به شدت محکوم کرد

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 12:17
سفارت روسیه در افغانستان، تجاوز مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران و همچنین به شهادت رساندن رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شدت محکوم کرد.

سفارت روسیه در افغانستان تجاوز آمریکا صهیونی به ایران را به شدت محکوم کرد

  به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، سفارت روسیه در افغانستان در بیانیه‌ای رسمی تجاوز واشنگتن و تل‌آویو علیه جمهوری اسلامی ایران را بی دلیل دانست و همچنین ترور ننگین حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و چند تن از اعضای ارشد نظامی و سیاسی ایران را با شدیدترین الفاظ محکوم کرد. سفارت روسیه در کابل تأکید کرد: واشنگتن و تل‌آویو با اقدامات غیر مسئولانه و بی ملاحظه خود، موازین و اصول قوانین بین‌المللی و بشردوستانه را به شدت نقض کرده و منطقه را در عمق هرج و مرج فرو می‌برند. جامعه بین‌المللی موظف است ارزیابی‌های عینی و بی‌طرفانه‌ای در رابطه با این موضوع ارائه کند. سفارت روسیه، تهدید خیالی ایران را صرفاً بهانه‌ای برای اجرای طرح دیرینه سرنگونی خشونت بار نظام قانونی در یک کشور مستقل و عضو سازمان ملل متحد دانست که برای واشنگتن و تل‌آویو نا مطلوب بود و روند مذاکرات مجدد نیز تنها پوششی برای این عملیات بوده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.