حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در اربیل عراق

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 17:36
همزمان با حمله پهپادی به میدان نفتی «الرمیله» در بصره در جنوب عراق، پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی فرودگاه اربیل در اقلیم کردستان هدف حمله با دو پهپاد قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی عراق اعلام کرد که دو پهپاد به یک پایگاه نظامی آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل در اقلیم کردستان عراق حمله کردند.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد: صدای دو انفجار در نزدیکی مرز اربیل و دهوک در کردستان عراق شنیده شده است.

وی همچنین از حمله‌ به یک مقر نظامی در دشت نینوا، و شنیده شدن صدای انفجار در القیاره در جنوب موصل، در شمال عراق خبر داد.

در خبری دیگر، پس از حمله پهپادی به میدان نفتی «الرمیله» که توسط یک شرکت انگلیسی در بصره در جنوب عراق اداره می شود، صدای انفجار شنیده شد.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از منابع آگاه گزارش داد: شرکت نفت ایتالیایی «انی» تخلیه خارجی‌ها را از میدان نفتی الزبیر در بصره آغاز کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.