شهادت چهار نیروی شهرداری شیراز

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 17:31
ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز اعلام کرد که در پی حمله تروریستی شب گذشته رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهرک زیباشهر، چهار نفر از کارکنان این نهاد، جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز جمعه اعلام کرد: در پی حمله تروریستی و جنایت جنگی صورت‌گرفته از سوی رژیم منحوس صهیونی و آمریکای جنایتکار به شهرک زیباشهر واقع در منطقه سه، چهار نفر از کارکنان مدیریت شهری که در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند، به شهادت رسیدند.

ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز با اعلام شهادت چهار نفر از نیروهای خدوم مدیریت شهری اظهار کرد: در پی حمله تروریستی شب گذشته و جنایت جنگی صورت‌گرفته توسط رژیم منحوس صهیونی و آمریکای جنایتکار به شهرک زیباشهر در منطقه سه شیراز که منجر به شهادت جمعی از همشهریان شد، چهار نفر از کارکنان مدیریت شهری که در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بودند، به فیض شهادت نائل آمدند.

بر اساس این گزارش، این نیروهای خدوم در حالی‌که مشغول انجام وظیفه و ارائه خدمات به شهروندان بودند، در جریان این جنایت جنگی جان خود را از دست دادند.

جزئیات بیشتر درباره هویت شهدای این جنایت جنگی و زمان برگزاری آیین‌های تشییع و بزرگداشت آنان متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.