حاج علی‌اکبری: حضور مردم در میدان‌ها ادامه می‌یابد

نامه نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 14:45
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر تداوم حضور مردم در صحنه‌های مختلف، گفت: این حضور به لطف خدای متعال شورانگیزتر از همیشه ادامه خواهد داشت و دشمن بار دیگر اعجاز مساجد، نمازهای جماعت و نمازهای جمعه را خواهد دید.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران گفت: حضور مردم در شهرها و در میدان‌ها تا وقت نیاز به لطف خدای متعال شورانگیزتر از همیشه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اعجاز مساجد، نمازهای جماعت، راز و نیازها و نمازهای جمعه ما را دشمن خواهد دید.

امام جمعه موقت تهران افزود: برای بار دیگر برای تکریم شهیدانمان از جان مایه می‌گذاریم و مسجد و مصلی همدل به یاری نیازمندان خواهند شتافت.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.