ادعای فرمانده سنتکام: بمب‌افکن‌های بی-۲، اهدافی را در ایران هدف قرار داده‌اند

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 03:33
«برد کوپر» فرمانده سنتکام روز جمعه در اظهاراتی مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی‌-۲ در سه روز گذشته، اهدافی در خاک ایران را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، کوپر در کنفرانسی خبری مدعی شد که بمب‌افکن‌های بی-۲ آمریکا طی ۷۲ ساعت گذشته، اهدافی را در داخل ایران ازجمله در نزدیکی تهران هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه مدعی شد که بمب‌افکن‌های آمریکایی از بمب‌های ۲۰۰۰ پوندی برای هدف قرار داده پرتابگرهای موشک‌های بالستیک ایران استفاده کرده‌اند.

فرمانده سنتکام در ادامه مدعی شد که از روز آغاز جنگ با ایران، میزان حملات موشکی با کاهش ۹۰ درصدی و حملات پهپادی با کاهشی ۸۳ درصدی مواجه شده است.

وی همچنین مدعی شد که آمریکا تا بدین لحظه ۳۰ شناور ایرانی را غرق کرده است. کوپر ادعا کرد که آمریکا یک کشتی حامل پهپاد را نیز هدف قرار داده است.

اظهارات فرمانده سنتکام درحالی مطرح شده‌اند که «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه با اشاره به جنگی که آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به راه انداخته‌اند، گفت: «در این جنگ هیچ برنده‌ای وجود ندارد. پیروزی ما این است که بتوانیم در برابراهداف غیرقانونی مقاومت کنیم و این کاری است که ما تاکنون انجام داده‌ایم.»

سیدعباس عراقچی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در اهداف خود شکست خورده‌اند، افزود: «ما توانسته‌ایم در برابر آنها مقاومت کنیم، در برابر قدرتمندترین ارتش جهان، همانطور که آنها ادعا می‌کنند، همراه با اسرائیلی‌ها که آنها نیز ادعا می‌کنند ارتش بزرگی دارند، بایستیم.»

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.