سازمان جهانی بهداشت: ۱۳ مرکز درمانی در ایران مورد حمله قرار گرفت

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 20:16
ادهانوم بدون اشاره به جزئیات گفت: سازمان جهانی بهداشت ۱۳ حمله به مراکز بهداشتی ایران و یک مرکز در لبنان را راستی‌آزمایی کرده است.
تدروس ادهانوم گبریسوس مدیرکل سازمان جهانی بهداشت پنجشنبه گفت که این نهاد توانسته است ۱۳ حمله به تاسیسات بهداشتی و درمانی ایران در تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را راستی‌آزمایی و تایید کند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، ادهانوم بدون اشاره به جزئیات گفت: سازمان جهانی بهداشت ۱۳ حمله به مراکز بهداشتی ایران و یک مرکز در لبنان را راستی‌آزمایی کرده است.
 
وی افزود که این سازمان در حال بررسی گزارش‌ها در مورد شهادت چهار نفر و زخمی شدن ۲۵ نفر از اعضای کادر درمان ایران است.
 
حنان بلخی مدیر بخش شرق مدیترانه در سازمان جهانی بهداشت نیز گفت که چهار آمبولانس و چند بیمارستان و مرکز درمانی به دلیل حمله به مجاورت آنها آسیب‌هایی دیده‌اند.
 
سازمان جهانی بهداشت پیشتر گفته بود یکی از بیمارستان‌ها که در تهران قرار دارد، در پی این حملات تخلیه شد.
 
به نوشته رویترز، نماینده ایران در سازمان ملل در ژنو هفته جاری در نامه‌ای به ادهانوم نوشت که ۱۰ مرکز درمانی در ایران مورد آمریکا و اسرائیل قرار گرفته‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.