روسیه: برنامه‌ای برای تخلیه کامل سفارت‌مان در تهران نداریم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:24
معاون وزیر خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: برنامه‌ای برای تخلیه کامل سفارت ‌مان در تهران نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، آندری رودنکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور در حال حاضر برنامه‌ ای برای تخلیه کامل سفارت خود در تهران ندارد، اما همه چیز به شرایط بستگی دارد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص به خبرنگاران گفت: ما فقط کارکنان اصلی سفارت را داریم که اکثر آنها دیپلمات‌ های مرد هستند. در این مرحله، ما هیچ برنامه‌ ای برای تخلیه بیشتر سفارت مان نداریم.

آندری رودنکو، سپس اضافه کرد: اما همه چیز به چگونگی ادامه روند تحولات بستگی دارد، زیرا گلوله‌ باران و بمباران حتی در نزدیکی سفارت ما نیز ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.