آمریکا از غرق کردن ناوچه دنا به‌شدت «پشیمان» خواهد شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 12:17
وزیر امور خارجه نوشت: آمریکا از سابقه‌ای که با غرق کردن ناوچه دنا ایجاد کرد، به‌شدت «پشیمان» خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی «ایکس» نوشت، آمریکا از سابقه‌ای که با غرق کردن ناوچه دنا ایجاد کرد، به‌شدت «پشیمان» خواهد شد.

عراقچی نوشت: «آمریکا یک فاجعه دیگر این بار در دریا و در فاصله 2 هزار مایل دور از سواحل ایران رقم زد.»

ایالات متحده روز گذشته اعلام کرد، ناوچه «دنا» متعلق به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را با شلیک اژدر از یک زیردریایی در نزدیکی آب‌های ساحلی سریلانکا منهدم کرده است. براساس گزارش‌ها، دست‌کم 100 عضو نیروی دریایی ارتش ایران، در این حمله کشته شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.