خبر رسانه صهیونیستی از سقوط یک جنگنده F15 آمریکا در غرب ایران

مشرق نیوز پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 10:35
یک رسانه صهیونیستی اذعان کرد که جنگنده اف ۱۵ آمریکا در منطقه غرب ایران توسط سیستم پدافند هدف قرار گرفته و ساقط شده است.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک جنگنده اف ۱۵ آمریکا در غرب ایران هدف اصابت سامانه‌های یکپارچه پدافندی کشور قرار گرفته و سقوط کرده است.

این رسانه صهیونیستی در خصوص سرنوشت خلبان این جنگنده و احتمال به اسارت گرفته شدن وی، سکوت کرده است.

پیش از این نیز ۳ فروند جنگنده اف ۱۵ آمریکا ساقط شده‌اند که فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا در منطقه مدعی شده است که این جنگنده‌ها در نتیجه آتش خودی سقوط کرده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.