به گزارش همشهریآنلاین،تا اینجا خیلی از افرادی که در خود آمریکا و اروپا علیه جنگ موضع گرفتند، از گذشته هم با ترامپ و نتانیاهو و خیلی از سیاستهای او اختلافات داشتند و منتقد جدی او بودند. مانند فرماندار کالیفرنیا گوین نیوسام، که گفت ترامپ جنگی پرهزینه و با پایان باز به راه انداخته، بدون توجه به کشته شدن آمریکاییها و افزایش شدید قیمت انرژی!! اما در طی چند ساعت گذشته، همراهان و نزدیکان جنگطلب ترامپ اعترافاتی داشتند که جنگافروزی و یا نفرت عمومی از خودشان را نشان میدهد. مثل لیندسی گراهام، نزدیکترین سناتور به ترامپ که بهخصوص بر مسائل ایران تمرکز و فعالیتهای زیادی دارد. او در مصاحبهای با فاکسنیوز اعتراف کرد در اروپا منفورترین افراد ترامپ و نتانیاهو هستند. او در این مصاحبه میگوید اگر در اروپا نظرخواهی کنید که چه کسی برای جهان بدتر است؛ ترامپ و نتانیاهو در رتبه اول و دوم هستند؛ این نفرت از اسرائیل و ترامپ دیوانهکننده و خطرناک است!!اما اعتراف مهمتر به خود نتانیاهو تعلق میگیرد که به صراحت اعلام کرد ترامپ حتی قبل از شروع دور دوم ریاستجمهوریاش، برای جنگ علیه ایران برنامهریزی کرده بود!!!!









