واکنش عربستان به حمله به سفارت آمریکا در ریاض

الف سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به حمله به سفارت آمریکا در خاک این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه عربستان سعودی روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله ایران به ساختمان سفارت واشنگتن در ریاض را نمی‌پذیرد.

در این بیانیه بدون توجه به تجاوزاتی که از پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای منطقه به خاک ایران صورت می‌گیرد و ایران در برابر یک جنگ تحمیل شده قرار دارد، آمده است که تکرار چنین اتفاقاتی، منطقه را به سمت تشدید بیشتر تنش‌ها سوق خواهد داد.

همچنین وزارت خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: عربستان اجازه استفاده از حریم هوایی و خاک خود برای حمله به ایران را نخواهد داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.