دروازه‌بان سابق بلژیک: اگر کورتوا نبود به ایران میباختیم

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 15:18
دروازه‌بان سابق تیم ملی زنان بلژیک معتقد است تیم رودی گارسیا با درخشش کورتوا از شکست برابر ایران گریخت.

به گزارش ورزش سه، بلژیک در دیدار برابر ایران ۲۲ بار به سمت دروازه ایران شوت زد که ۷ ضربه در چارچوب بود. ایران نیز از ۷ تلاش خود، ۳ شوت در چارچوب داشت. با این حال، هنگام به صدا درآمدن سوت پایان، نتیجه همچنان ۰-۰ بود. 

جکلین ادروس، دروازه‌بان سابق رد فلیمز (تیم ملی زنان بلژیک)، در گفت‌وگو با Het Belang van Limburg گفت: «به نظر می‌رسد ما نمی‌توانیم مقابل تیم‌های پایین‌تر از خودمان در رده‌بندی رقابت کنیم. باید دستان تیبو کورتوا را درون دروازه می‌بوسیدیم. بدون او، تقریباً باید چمدان‌هایمان را برای بازگشت می‌بستیم.»

در سوی دیگر میدان، علیرضا بیرانوند توانست خودی نشان دهد و یکی از چهره‌های مسابقه باشد. با این حال، اودورز به یک مشکل مهم در بازی بلژیک اشاره کرد.

او گفت: «بزرگ‌ترین ناراحتی من این است که چرا همیشه می‌خواهند توپ را، خیلی رک بگویم، تا داخل دروازه پاس بدهند. شوت زدن از راه دور هیچ ایرادی ندارد. ما بازیکنانی مثل تیلمانس، دی‌بروینه و دی‌کویپر را داریم که باید از عهده چنین کاری بربیایند. پس چرا همیشه باید همه‌چیز این‌قدر زیبا و پیچیده باشد؟ ما باید از پشت محوطه جریمه بدون تردید به توپ ضربه می‌زدیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.