به گزارش ورزش سه، بلژیک در دیدار برابر ایران ۲۲ بار به سمت دروازه ایران شوت زد که ۷ ضربه در چارچوب بود. ایران نیز از ۷ تلاش خود، ۳ شوت در چارچوب داشت. با این حال، هنگام به صدا درآمدن سوت پایان، نتیجه همچنان ۰-۰ بود.
جکلین ادروس، دروازهبان سابق رد فلیمز (تیم ملی زنان بلژیک)، در گفتوگو با Het Belang van Limburg گفت: «به نظر میرسد ما نمیتوانیم مقابل تیمهای پایینتر از خودمان در ردهبندی رقابت کنیم. باید دستان تیبو کورتوا را درون دروازه میبوسیدیم. بدون او، تقریباً باید چمدانهایمان را برای بازگشت میبستیم.»
در سوی دیگر میدان، علیرضا بیرانوند توانست خودی نشان دهد و یکی از چهرههای مسابقه باشد. با این حال، اودورز به یک مشکل مهم در بازی بلژیک اشاره کرد.
او گفت: «بزرگترین ناراحتی من این است که چرا همیشه میخواهند توپ را، خیلی رک بگویم، تا داخل دروازه پاس بدهند. شوت زدن از راه دور هیچ ایرادی ندارد. ما بازیکنانی مثل تیلمانس، دیبروینه و دیکویپر را داریم که باید از عهده چنین کاری بربیایند. پس چرا همیشه باید همهچیز اینقدر زیبا و پیچیده باشد؟ ما باید از پشت محوطه جریمه بدون تردید به توپ ضربه میزدیم.»