پرسپولیس هم برای نساجی فرش قرمز پهن کرد

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:21
باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار پیامی، صعود نساجی مازندران به لیگ برتر را تبریک گفت.

به گزارش"ورزش سه"، نساجی مازندران پس از قطعی شدن صعودش به بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، پیام تبریکی از باشگاه پرسپولیس دریافت کرد.

باشگاه پرسپولیس در پیام خود، بازگشت نساجی به سطح اول فوتبال ایران را اتفاقی خوشحال‌کننده برای جامعه فوتبال دانست و این موفقیت را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه و هواداران پرشور این تیم تبریک گفت.

در متن پیام پرسپولیس آمده است:

«صعود مجدد تیم فوتبال نساجی مازندران به بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، مایه خرسندی جامعه فوتبال کشور است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این موفقیت ارزشمند و بازگشت شایسته یکی از تیم‌های اصیل، ریشه‌دار و پرهوادار فوتبال ایران را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه نساجی و همچنین مردم شریف و فوتبال‌دوست استان مازندران تبریک می‌گوید.

فوتبال ایران همواره از شور، اصالت و حمایت پرشور هواداران مازندرانی بهره‌مند بوده و حضور نساجی در سطح اول فوتبال کشور، بر جذابیت و کیفیت رقابت‌ها خواهد افزود.

برای این تیم محبوب و مردمی در فصل پیش‌رو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش داریم و امیدواریم شاهد رقابت‌هایی جذاب، تماشایی و همراه با احترام متقابل میان تمامی تیم‌ها باشیم.»

نساجی با صعود دوباره به لیگ برتر، بار دیگر نماینده فوتبال مازندران در بالاترین سطح فوتبال ایران خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.