به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا برپا شده بود، امروز به طور موقت تعطیل شد تا ملیپوشان جوان پس از یک دوره تمرینی فشرده، فرصتی برای ریکاوری و تجدید قوا داشته باشند.
ملیپوشان زیر۱۸ سال صبح امروز یک تمرین سبک، شاداب و بانشاط را پشت سر گذاشتند و پس از آن با تصمیم کادر فنی، تا روز شنبه به استراحت خواهند پرداخت تا خود را برای آغاز اردوی نهایی آماده کنند.
پیش از این تعطیلی چندروزه، اعضای تیم ملی زیر ۱۸ سال از ۲۴ خردادماه تمرینات بسیار فشرده و سنگینی را در دو نوبت صبح و عصر انجام داده بودند تا به مرز آمادگی بدنی مطلوب برسند.
بسکتبالیستهای جوان روزهای ۱۶ و ۱۸ تیرماه در دو دیدار حساس و تعیینکننده به میزبانی کشور اردن مقابل سوریه و عراق به میدان خواهند رفت.