ریکاوری بعد از یک دوره فشرده و سنگین:/ تعطیلی موقت تمرینات تیم ملی بسکتبال زیر ۱۸ سال

ورزش سه دوشنبه 01 تیر 1405 - 18:23
تمرینات تیم ملی زیر ۱۸ سال ایران تا شنبه هفته آینده تعطیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی بسکتبال زیر ۱۸ سال ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا برپا شده بود، امروز به طور موقت تعطیل شد تا ملی‌پوشان جوان پس از یک دوره تمرینی فشرده، فرصتی برای ریکاوری و تجدید قوا داشته باشند.

ملی‌پوشان زیر‌۱۸ سال صبح امروز یک تمرین سبک، شاداب و بانشاط را پشت سر گذاشتند و پس از آن با تصمیم کادر فنی، تا روز شنبه به استراحت خواهند پرداخت تا خود را برای آغاز اردوی نهایی آماده کنند.

پیش از این تعطیلی چندروزه، اعضای تیم ملی زیر ۱۸ سال از ۲۴ خردادماه تمرینات بسیار فشرده و سنگینی را در دو نوبت صبح و عصر انجام داده بودند تا به مرز آمادگی بدنی مطلوب برسند.

بسکتبالیست‌های جوان روزهای ۱۶ و ۱۸ تیرماه در دو دیدار حساس و تعیین‌کننده به میزبانی کشور اردن مقابل سوریه و عراق به میدان خواهند رفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.