ایران بعد از ۱۰ نفره شدن بلژیک نمی‌دانست چه کار کند!

فرارو دوشنبه 01 تیر 1405 - 17:50
روی کین با انتقاد تند از عملکرد ایران و بلژیک گفت بازی کیفیت پایینی داشت و دو تیم ضعیف ظاهر شدند.

روی کین پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بلژیک در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در شبکه تلویزیونی «آی تی وی» انگلیس به شدت از عملکرد هر دو تیم انتقاد کرد.

او گفت: «بازی کیفیت واقعاً پایینی داشت. بلژیک یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما از نظر پاس‌کاری، حرکت در زمین و تصمیم‌گیری واقعاً ضعیف بودند.»

هافبک پیشین منچستریونایتد با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته تیم بلژیک افزود: «وقتی بازیکنانی دارید که موقعیت‌های گل را از فاصله سه یا چهار متری از دست می‌دهند، دیگر چه انتظاری دارید؟»

روی کین در ادامه با انتقاد از شاگردان روبرتو گارسیا گفت: موقعیت از دست رفته دی‌کویپر که با واکنش علیرضا بیرانوند مهار شد، خلاصه عملکرد بلژیک بود و این تیم در استفاده از فرصت‌ها دقت لازم را نداشت. او تأکید کرد بازیکنان بلژیک تمرکز کافی نداشتند و مرتکب اشتباهات ابتدایی شدند و از عملکرد این تیم ابراز ناامیدی کرد.

او همچنین درباره تیم ملی ایران گفت: ایران زمانی که یک بازیکن بیشتر داشت، می‌توانست بهتر عمل کند، اما بیش از حد عقب نشست و از برتری عددی خود به خوبی استفاده نکرد.

در ادامه برنامه مسابقات، تیم‌های ملی ایران و بلژیک به ترتیب در دیدارهای بعدی خود در مرحله گروهی به مصاف مصر و نیوزیلند خواهند رفت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.